måndag 9 november 2015

Manduzana + Dödergök = sant

Äntligen kan vi avslöja vår roliga hemlighet vi gått och ruvat på sen i somras Manduzana och jag.
Vi hade så roligt när vi samarbetade kring sockan Anna att vi ville fortsätta och därför har vi bestämt oss för att ha en sock-klubb tillsammans under 2016!
Amanda kommer att färga och jag kommer att vara mönstermakaren.
Klubben kommer att vara mellan januari och juni 2016 och innehålla tre unika paket med garn och mönster som kommer att vara exklusiva för medlemmarna så länge klubben varar.
Allt för mycket vill vi inte avslöja i förväg men det kommer röra sig om färg och formglädje och alla mönster kommer inte att vara flerfärgsstickade.

Du kommer att kunna köpa ditt medlemskap i Manduzanas nya webbshop (som ännu är under konstruktion) någon gång i månadsskiftet November/December. Det är begränsat antal platser och först till kvarn som gäller så håll utkik efter mer info de närmaste veckorna.

Vi är så peppade och glada över att äntligen kunna dela med oss av vår hemlis och hoppas på att ni vill följa med oss på vårt sockäventyr 20016!

7 kommentarer:

Manduzana stickar sa...

Tjoho! Känner mig så peppad nu!

Linnéa sa...

Så spännande! Jag ser framemot att få veta mer :)

Anonym sa...

Det låter spännande!! Ska hålla ögonen öppna för jag vill vara med.

Heidi sa...

Det låter som en bra kombination:)

Virresstickning sa...

Låter jättekul!

September sa...

Min julklapp, med lite tur!

Gerds Stickkorg sa...

Så spännande, något att se framemot.