onsdag 19 mars 2014

Hemilspaket nr 2


Paket nr 2 i Stickameras hemlisbyte har kommit och vilket jäkla lyxpaket det var! Jag har listat ut att hemlisen är någon jag känner eller nån som iaf känner mig för jisses vilka fullträffar. Mer av världens godaste choklad ( som obegripligt nog inte går att köpa i min stad), en supersöt gnuggtatuering med stickmotiv (som jag ska använda vid festligt tillfälle), en sticka av ett märke jag länge velat prova och i min absoluta favoritstorlek ( 3,25 ) och slutligen helt jäkla makalöst garn! Garn i lyxig kvalité i min absoluta favoritfärg för tillfället. Dessutom en hälsning skriven med vänster hand vilket får mig att misstänka att jag känner igen handstilen om den är skriven med rätt hand...

Tack kära hemliga vän, vem du än må vara! 

Inga kommentarer: