torsdag 22 november 2012

Liten resumé

Vi kör en liten resumé av den gångna veckan. Jag har varit till akuten med min onda fot och fått domen benhinneinflamation. Trots diagnosen och stränga order om att vila (plus medicin som pajjar magen) så blev jag inte sjukskriven men nu har jag tagit saken i egna händer och tänker vila mig i form resten av veckan.

Badrumsbygget går äntligen framåt och när som helst nu kan vi duscha igen.

På stickfronten händer det en hel del och jag är glad över att äntligen känna inspiration igen.

Tack för alla snälla kommentarer, ni är guld!











7 kommentarer:

Anna Martina sa...

Så överdrivet fina strumpbyxor du har, är det Gudrun Sjödén?

heidi sa...

krya på dig!!!

roligt att du ändå har fått tillbaka sticklusten:)

Anonym sa...

Även badrummet fint, precis som allt annat du gör

Maja sa...

Ta hand om dig!
Väldigt fin svart/vit bild på dig!
Kram

Maria sa...

Hade benhinneinflammation i höstas. Smörjde bara med voltaren och gjorde tåhävningar. Det blev bra då. Hoppas benet piggar på sig snart!

Paradiset Kaos sa...

Skickar en krya på dig-kram!!!

Elinor sa...

se till att doktorn skriver ut en tablett som heter omeprazol om du äter starka smärtstillande tabletter, som jag antar att du gör om du har ont. risk annars att magslemhinnan pajjar och i värsta fall kan du åka på magsår! bästa hälsningar ssk Elinor