fredag 13 april 2012

Och om du tycker att jag är lite konstig så är det för att jag är det



"I wear black on the outside

'Cause black is how I feel on the inside

I wear black on the outside

'Cause black is how I feel on the inside"





Och så en liten video på det. Unloveable med the Smiths.

En sinnesstämning passande en fredag den trettonde. Det stora vemodet bör alltid ha Morrissey som soundtrack så jag bjussar på två fin fina länkar till om det skulle vara fler än jag som känner sig blå i Aprilskymningen. Half a person (men mycket kreativ video) och Unhappy birthday (min alltime favorit).

Och nej jag har inte fägat håret, jag har bara lekt lite med datorn igen. Tyckte att det passade humöret.

2 kommentarer:

Krickelina sa...

Tur du har en vårglad sjal!

Maria sa...

Skönaste rubriken ever!