söndag 24 januari 2010

Pre-blocknings bloggning

Det blir två crazybilder idag för att lätta upp stämningen lite. Vännen L och jag gick ut och drack ett glas vin igår, mycket trevligt att klä upp sig lite och prata strunt. När jag kom hem modellade jag min oblockade citronscarf. Jag tokångrar att jag lovat bort den här till mamma, får nog försöka övertala henne om att den inte är hennes stil. (Den är nämligen sååå min stil.) Ska blocka den på en hund-fri-yta här i veckan.
Jag hoppas att min Selbu modern ska bli mindre mössa och mer basker efter blockning, därav min något skeptiska min. Men lite blockning gör nog underverk.
Nu ska jag dricka ett par liter te och förbereda mina lektioner för den kommande veckan, så går det när man prioriterar stickning framför planering i förväg...

2 kommentarer:

VirkStina sa...

hej!ska nog också sticka mig en Citron, du har en award hos mig!

Janette Millbom sa...

översta bilden är sååå frdag :-)

Ska bli kul å se den blockad. Min kommer ta sin lilla tid, mycket jobb nu :-(

/J