söndag 30 november 2008

Första advent
















Det blev visst lite julstämning ändå.





8 kommentarer:

Åsa sa...

Det är så vackert med advent. Men kanske att du skulle stanna hemma och vila upp dej ordentligt några dagar.
Stora kramar.

Marias stickning och läsning sa...

Jättevackra adventsbilder. Gardinen åhh och ljusstaken. Blir alldeles varm av att titta på dina bilder. Tänd det första ljuset, drick en mugg glögg - och krya på dig!

Eva i Halmstad sa...

Hej på dej
Det blev en väldigt vacker advent =)

Må så gott de går.
Eva.

Anonym sa...

När jag vinner på lotto ska jag anlita dig som inredningsarkitekt! :-)

V a c k e r t!


Psst - ett tips om något att roa sig med så här första advent, Stickameras första jultävling är igång. ;)

Anonym sa...

Vacker stämning det är hemma hos dig! Gardinen blev jag särskilt förtjust i!
Stackare som är sjuk igen... Krya på dig! *skickar friska energier*
Kramen!

Tina sa...

Tjusigt,adventvärme. Håller med de andra om gardinen mkt vacker.
Krya på dej.
Kram Tina

Eva sa...

vilka urläckra kråksockor du har gjort

Dödergök sa...

Tack för kommentarerna! Gardinen är ett loppisfyndat lakan i hel-linne och jag har bara klippt av och sytt på hankarna (som ju inte syns på bilden, men de är i Karin Larsson modell om det säger någon något.) Duken är också ett nytt loppisfynd och jag tycker att den är så fin, halvdräll är bondigt och bra och passar min stil mycket bättre än äkta dräll. :)