torsdag 30 oktober 2008

Kall fot

1/2 par sockor.
Min bytesstrumpa kom idag, som synes sitter den som en smäck.
Nu längtar vänsterfoten efter den andra halvan av paret.
Tack så mycket Kattis för den tjusiga egendesignade sockan.
I helgen ska jag sätta mig med en stor kopp te och Harry Potter och sen ska jag sticka den andra halvan av paret.
(Jag fick jättefina harmony wood stickor också så själva stickandet kommer att kännas som en fest.)
Min egen bytessocka blev klar igår och den ligger nu nerpackad och ofotograferad och snart ska det åka iväg med posten. Jag passar på att skicka mitt garn och te paket också på en gång.
Det är mysigt med paket.
Igår var jag och köpte ett fiiiint paket till min mamma, hon har fyllt år, fyra graverade vinglas i fransk modell. När jag ändå var inne i min favoritbutik köpte jag lite adventspynt till mig själv. Jag har stora planer här hemma ska ni veta, jag vill göra om allt, jag är trött på ett liv fyllt av plotter, jag vill ha ordning och reda och lätt och luftigt.
Det första jag ska börja med är att jag ska sticka klart alla mina pågående projekt, då blir det lätt och luftigt i stickkorgen iaf! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Beautiful pictures.
Nice blog.

Please visit:

http://realbali.info

Keep blogging.
Good luck.

SF sa...

Den var snygg, härlig höstfärg. Jag upptäckt det här sockbytet lite för sent. Dewt hade passatt mig perfekt. Första
är jättekul andra inte fullt så rolig.