måndag 22 september 2008

Ordning och reda




Äntligen har jag sytt ett fodral till mina strumpstickor, nu fattas det bara ett större till alla andra stickor så kanske det äntligen kan bli någon ordning på torpet.
Ikväll kommer mannen hem, Amen Halleluja! Han har lovat att han ska ta hand om mig och hundarna så att jag äntligen kanske kan vila lite och bli frisk.
Idag har jag feber och sprängande huvudvärk, inte kul alls.
Men jag har faktiskt tröstat mig med en liiiiiten garnbeställning. Ni ska få se den när den kommer.

5 kommentarer:

Anonym sa...

och här har mannen just farit...

Och jag är också sjuk och har lyckats knäppa till min blogg alldeles och trots att detta är mitt yrke får jag inte rätt det igen.
Nä. Lika bra att sätta sig och sticka istället...

Krya på dig!

Anonym sa...

Usch så snyggt! Jag har mina stick och virknålar i två gamla chipsrullar. Såna där pringles du vet. Inte så läckert...

Åsa sa...

Åh,så fint!
Fotmassage och honungsthe, är sånt som män bör ställa upp med till sina sjuka flickor.
Krya på dej.

Anonym sa...

Finfint litet fodral! Snyggt med grått o rosa ihop. Krya dig!

Monica Hansen sa...

Snyggt!