söndag 16 december 2007

Pyssel

Det är den 16:de idag och inte är jag klar med alla klappar inte, men det var en fin idé.
Så här fint ser det ut på mitt vardagsrumsbord just nu. Kreativt kaos kanske man kan kalla det om man är snäll... Idag ska jag pyssla lite mer,baka och göra polkagrisar med Å.
När det blir ljusare ska jag fota lite saker som jag gjorde igår. Bla det som syns högst upp i bild.

Dom här snörena gjorde jag igår av gammla restspolar med lin. Dom kan vara bra att ha till lite av varje. Nej nu ska jag ut i tvättstugan igen, sen blir det frank Sinatra för hela slanten.

Ha en riktigt mysig och lugn tredje advent! :)

2 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Mys me Frank Sinatra, de du,
Eva.

Anonym sa...

Gud vad fin stickmarkör!! Är galen i sköldpaddor. Har du gjort själv eller köpt den? Kram