torsdag 15 november 2007

Den stora förälskelsen

Bilden har jag snott från Lena men det är mitt halsband på den.


För några dagar sen drabbades jag av den stora förälskelsen den drabbade mig när jag minst anade det och mest behövde det. Jag besökte helt oanandes Agatas blogg och det var då hjärtat började bulta och pulsen slå. Hon hade nämligen beställt ett underbart fantastiskt ängelhalsband från Lenas lera och habegäret bubblade upp inom mig. Jag bara måste ha ett jag med! Nu har jag det. Idag när jag kom hem låg det så fint i brevlådan och väntade på mig. Jag är kär. Det här är total lyx för mig, någonting som jag aldrig hade kunnat unna mig för ett halvår sen innan mannen fick sitt flashiga jobb. Det här kommer jag leva länge på.
Idag har jag haft kurs igen och det är sååå roligt, inspirerande och utmanande , spännande och lite läskigt, det är ju viktigt att man lär ut rätt och inte fel. :)
Nu är jag helt uttömd och trött, ska nog bara äta upp min Bollnäsfil och sova sen. Imorgon ska jag åka till Falun och gå på hemslöjden och försöka köpa ett par skor (ja inte på hemslöjden då men iaf).

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint halsband :)
Och tack för boktipset om tvåändsstickning! Ska se om jag inte kan hitta den i julklapp åt mig själv :)

Anonym sa...

Jag förstår att du blev förälskad i det halsbandet, det är helt ljuvligt.

Åsa sa...

Det var verkligen ett fint halsband och det är klart att man ska unna sej nåt när man kan. Jag älskar änglar. Ha det så gott.

Agata sa...

Ja, visst gör hon fina halsband! Jag blir liksom varm inombords när jag ser mitt, och ditt var lika fint!

Lenaslera sa...

Vad snällt och fint ni skriver om mina halsband. Tack för att jag får vara med och förgylla er vardag :)

Eva i Halmstad sa...

Va fint de är ditt halsband, nu kan du vara riktigt fin i helgen , ha de bra, Eva.

Dödergök sa...

Hej alla! Jag är sååå glad över mitt halsband jag har nog aldrig varit så glad över ett smycke nån gång, skulle vara förlovningsringen då... :)