torsdag 13 september 2007

Hemlisinspiration


Jag är ju med i Hemlis nr 2 som arrangeras av StickaMera.
Det är roligt att vara en hemlig vän och planera små paket till sin hemlis. Men det kan vara svårt också att hitta inspiration och därför tänkte jag underlätta lite för den som är min hemliga vän genom att visa två inspirationskollage som berättar lite om vem jag är, vad jag tycker om och vad jag tycker är vackert och så vidare. Bilderna är klickbara (som vanligt) så man kan ta sig en liten närmare titt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj!! Tänk om jag vore din hemliskompis - jag hade kunnat hitta på hur mycket kul som helst! :)

Anonym sa...

Vilken bra idé! Önskar jag var bättre på att använda mina data-program som "fixar" med bilder...

antfarm sa...

Hej!

Är för lat att logga in på msn igen. Tänkte bara säga att du fått "the money" kul att det löste sig med garnerna.

Agata sa...

Vilken kul idé! Synd att jag inte är din hemlis längre... Jag fick massor med idéer nu!

Anonym sa...

Å vilka fina collage, jag vill också bli din hemlisvän!

Dödergök sa...

Å tack! Ni får jättegärna vara mina hemliga vänner allihop! :)