tisdag 7 augusti 2007

Nattbak och tokstickning

Vad händer här då? Är det så att jag bakar nu igen? Så här sent på kvällen? Jo visst verkar det inte bättre, i den här värmen kan man ju knappast baka mitt på dagen, nej här vankas det långjäsning och DN-galan. Visst är handduken fin förressten? Det är katter på den om någon undrar och den kommer från Klippan. Jag fick den i julklapp av mannen för ett par år sedan och jag älskar den!
Naturligtvis ska det tokstickas också, jag vill nämligen bli klar någon gång så att jag kan ägna mig åt annat med gott samvete. Tex läsa ut den väldigt spännande boken som nu ligger och lockar och pockar på uppmärksamhet. Nej här ska tokstickas!
Hur långt tror ni att jag hinner på en DN-gala?

4 kommentarer:

Byian sa...

Grattis till den körkortsinnehaviga mannen.

Jag blir så nyfiken på boken du läser, är det möjligtvis relaterat till Millenniumtrilogin?

Unknown sa...

Tack för dina snälla kommentarer på min blogg. Jag är så avundsjuk på din finfina tvåändsstickade ärm, den är bara så vacker.

Dödergök sa...

Tackar och bockar!

Yarnia! Nej men nu när jag kommit igång med mitt läsande ska jag självklart plöja dem med, det är bara så sjukt lång kö på biblioteket än så länge.
Just nu läser jag Den verkliga brottslingen av Elizabeth George, en kommisarie Lynley med andra ord.

Byian sa...

Oh, Lynley är min favorit. Nu önskar jag att jag inte läst alla Lynleyböckerna redan, suck.

Själv så läser jag uppbygglig genuslitteratur som en granne prånglat på mig.