fredag 10 augusti 2007

Luktärter



Jag har städat idag, så nu luktar det inte längre minizoo utan luktärt i stället. :) Jag älskar ärtväxter och luktärter är mina absoluta favoriter. Men vanliga märgärter kan vara magiska de med. Nästa år ska jag beställa lyxiga luktärtsfröer från england har jag bestämt, vaniljgula, krispigt vita och rosaprickiga... Suck! Ingenting är som trädgårdsdrömmar!
Mina ärmar är nästan klara, jag håller på och traglar med de sista minskningarna för ärmhålet, jag kan inte fatta att det gick så snabbt när jag väl satte igång. Fast nu längtar jag verkligen efter en ny stickning! Ingen über lyxig sockstickning än dock, det får vänta tills nästa månad när ekonomin borde vara bättre, men nått kan man ju alltid hitta på av sitt restgarn och sen har jag ju en silkeshalsduk som ligger och väntar...

Inga kommentarer: