tisdag 19 juni 2007

Suck!

Nej mannen får ta nya tag med lastbilskörkortet, tumhållning till trots.
Väldans tråkigt.

Till någonting annat tråkigt; är det nån som vet hur jag snabbt kan tjäna 5000 kr?
Jag har hittat den perfekta Papillonvalpen och nu gråter jag krokodiltårar inombords (lite utombords också, jag är ju faktiskt mitt inne i en 30-års kris!) över att han inte kan bli min.

Sockorna är alldeles strax klara och händer det inte något oförutsett kommer det att publiceras en bild på eländet ikväll med jämförande bilder från Knitty så att ni förstår vad jag talar om.

Tack för alla trevliga och inspirerande kommentarer som kommit in på sista tiden, det är verkligen väldigt uppmuntrande och roligt! :)

1 kommentar:

Agata sa...

Alla sätt jag kommer på som kan dra in 5000 spänn lite snabbt är förmodligen inte lagliga. ;-) Så tyvärr. Plocka bär när den säsongen kommer? Sälja alla dina saker på Tradera? Sticka och sälja på marknad (lönar sig förmodligen sämst av förslagen. Hantverk säljer dåligt...)

Jag skulle sy necessärer och sälja. Går ganska fort och känns nästan gratis om man redan äger tygerna. Och dessutom fyndar blixtlås på loppis. Fast många necesärrer bli're...